Contact Form

 

hari-hari biasa seorang peluk

hari ni... tak taulah, bosan sangat, kalau dah beberapa jam mengadap kanvas, boring jugak... tapi kalau tak melukis tak boleh jugak. Kekadang kalau bosan sangat aku call member ajak minum teh tarik pekena dengan roti canai kaw... beborak dengan member refresh kepala hotak, lepas tu baru dapat semangat balik. memang betul kalu asyik dok terperap aje dalam studio ..otak boleh jadi beku dibuatnya... seronok pulak aku lukis ni.

Hidup sebagai pelukis ni macam orang biasa jugak, kekadang ada naik turun jugak, minggu lepas gi galeri. Diaorang cakap rata-rata bisnes slow, tension jugak. Pelanggan aku semua dah ada kat lima enam keping lukisan, nak call diaorang segan gak terpaksa cari pelanggan baru la. Nasib baik manager aku ok, tolong carik komisyen lukisan untuk aku, tak lah sangat parah.

Total comment

Author

Latif Maulan

0   comments

Cancel Reply